sobota, 9 listopada 2013




Póki co pogoda nas nie rozpieszcza i raczej  nie zapowiada się na zmiany . Dla mnie nie ma nic lepszego niż w jesienne dni opatulić się po prostu swetrem. 


Oto kilka propozycji, może akurat któryś przypadnie wam do gustu i sprawi, że te zimne, deszczowe dni staną się bardziej znośne !


  MANGO


  MANGO



 H&M





 H&M

H&M




 RIVER ISLAND





 
 RIVER ISLAND













I jeszcze piosenka na koniec, którą możecie usłyszeć min. w zwiastunie nowego filmu animowanego Disneya –  Frozen 

Myślę, że ten utwór jest na tyle pozytywny , iż sprawi, że
nie damy się jesiennej chandrze.





New Politics - Harlem

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


2 komentarze:

  1. Jak ja uwielbiam swetery. Te pokazane powyżej są wręcz świetne ♥ Hm, mam do Ciebie małą prośbę, ale o wielkim dla mnie znaczeniu. Mogłabyś kliknąć w któryś z linków pod ubraniami u mnie na blogu? :) -->http://nookadrie.blogspot.com/2013/12/must-have-clothes-from-sheinside.html

    z góry dziękuję i pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie swetry! świetna notka!

    OdpowiedzUsuń